och stjärnornas makt leder oss till oanade höjder

Fick tipset av några vänners blogg och jag gör det ENBART som en kul grej då jag efter alldeles för många lektioner i socialkunskap inte tror på detta.

Detta är mitt horoskop för imorgon, ska bli spännande att se hur bra det stämmer. (Även om vi omedvetet kommer att placera in saker så att det stämmer vare sig vi vill det det eller ej.) Men som sagt, jag ska försöka att ha ett öppet sinne.

Checka in denna sida om du vill kolla ditt eget horoskop!






  Tur
Risken finns att du idag förlorar något värdefullt.
  Hälsa
Om du alls kommer igång med motion, är det skog och mark som lockar mest, gärna tillsammans med en vän.
  Ekonomi
Håll extra hårt i plånboken idag, oväntade utgifter kan dyka upp. Köp inte något som du inte direkt behöver.
  Arbete
Du bör försöka vara på arbetet så tidigt som möjligt idag då arbetet flyter bäst då. Senare på eftermiddagen känner du dig inte alls lika koncentrerad.
  Kärlek
Du har en del att ta itu med när det gäller kärleken. Men de sakerna får vänta ett tag då du har annat att tänka på idag som kräver mycket tid.
  Relationer
I dag tar du öppet och bestämt ställning i en viss fråga. Du har noga beaktat alla alternativ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0